ZGŁOSZENIE SERWISOWE

PROCEDURA SERWISOWA

Poniżej w kilku krokach przedstawiamy procedurę od zgłoszenia problemu do zwrotu naprawionego sprzętu.

    • zgłoszenie uszkodzenia urządzenia biurowego drogą telefoniczną lub mailową
    • bezpłatna wycena naprawy
    • umówienie wizyty serwisanta (po akceptacji wyceny naprawy)
    • powiadomienie o terminie zwrotu naprawionego sprzętu ( w przypadku naprawy w punkcie serwisowym)
    • zwrot sprzętu do klienta (w przypadku naprawy w punkcie serwisowym)
 

Zainteresowanych klientów prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy.

Link do formularza kontaktowego

NEWSLETTER

Prawo Murphy'ego 2

Jeżeli istnieje prawdopodobieństwo, że kilka rzeczy może pójść źle, to nawali ta, która spowoduje największe szkody.

Prawo Murphy'ego 3

Światełko na końcu tunelu to tylko reflektory nadjeżdżającego pociągu.

Prawo Murphy'ego 1

Każde zepsute urządzenie techniczne działa poprawnie w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego.

Scroll to Top